Rychlé kontakty

Napište nám

Email:
Předmět:
Zpráva:
Sečtěte 8 + 3

SIGNMAKING


Reklamní polepy

 

REKLAMNÍ POLEPY

Na reklamní polepy se nejčastěji používá řezaná samolepící reklama, čí fóliová reklama. Barva fólie se dá vybrat z široké nabídky odstínů a také podle délky životnosti fólie. Životnosti folie jsou rozděleny do třech typů od krátkodobé životnost cca. 1-2 roky, dále pak středně dobé životnost 3-5 let a dlouhodobé s životností 10 let. Rozměr samolepící řezané reklamy není omezen velikostí požadovaného rozměru, neboť při větších velikostech se skládají z více dílů.

Řezaná samolepící reklama se nejčastěji používá na označení obchodů, výloh, reklamních tabulí, poutačů, polepů autobusů, orientačních systémů.

 Polepy aut  

POLEPY AUT 

Jednou z forem nejvíce efektivních reklamních polepů vůbec je reklamní polep na dopravních prostředcích. Účinnost tohoto typu reklamy oproti ostatním tkví v tom, že reklama je neustále "v pohybu" tj. ustavičně oslovuje velké procento možných zákazníků. V současné době je preferován spíše tzv. celoplošný reklamní polep na který používáme kvalitní fólie s délkou životnosti v průměru 5-ti let výjimkou nejsou ani fólie, které mají životnost kolem 10-ti let. Další metodou polepu dopravních prostředků je polep řezanou grafikou. Řezaná grafika se v dnešní době využívá zejména v kombinaci s celoplošným digitálním tiskem. Při tomto použití se pro řezanou grafiku využívají materiály s dlouhou životností, nebo „reflexní“ folie (, které se používají např. na dopravních značkách)

 Reklamní banner  

REKLAMNÍ BANNER

Nízké pořizovací náklady spolu s dobrou skladovatelností, jednoduchou a rychlou manipulací přispívá velkou měrou k oblibě u našich zákazníků. Dalšími výhodami je rychlost zhotovení zakázky i ve velkém množství za použití kvalitních materiálů. Maximální velikost banneru je za použití technologie svařování neomezená.

Reklamní tabule

REKLAMNÍ TABULE

Jejich hlavní využití najdeme především ve formě reklamních nosičů, ať použitelných v interiérech (akční nabídky, informační tabule, výstavy atd.), či v exteriérech v převážné většině, jako reklamní štíty. Jako nosný materiál se používají plasty od síly 1mm až do síly 20 mm, dále např. hliník a pozink. Největší výhodou plastu oproti jiným materiálům je jeho cena a možnost jeho tvarování. Grafický návrh – motiv, může být vyroben z řezaných fólii, nebo na velkoplošné digitální tiskárně. V případě velkoplošného digitálního tisku doporučujeme pro prodloužení životnosti reklamy laminovat. Jako další produkt spojený s výrobou reklamních tabulí Vám nabízeme zhotovení rámu, do kterého se reklamní tabule upevní.